Rýma je zánětem nosní sliznice (a často i vedlejších nosních dutin, horních cest dýchacích) a zároveň obranným mechanismem, který nás zbavuje nežádoucích produktů i patogenů. Původců rýmy je mnoho, nejčastěji to bývá infekční agens - virus, bakterie, plíseň nebo alergen u alergické rýmy. Při volbě léčby je tedy třeba rozlišit jakého původu a charakteru rýma je. Vodnatá rýma bude častěji alergického původu (přejděte prosím do oddílu "Alergie") nebo počáteční fází rýmy, kterou spustil patogen. Naopak hlenohnisavá až hnisavá rýma bude zapříčiněna infekcí. Lokální léčba používá nejčastěji sprej nebo kapky a zaměřuje se na snížení otoku, stažení cév a uvolnění hlenu. Mezi nejoblíbenější přípravky patří Olynth, Muconasal, ale i přípravky na bázi mořské vody Stérimar nebo Quixx určené i pro dlouhodobé užívání. V případě potřeby (bolesti hlavy, svalů, kloubů) je též možné užít přípravky s účinkem na celý organismus, které nám uleví od nepříjemných stavů, např. Nurofen, Paralen grip. Pokud rýmu nejsme schopni zvládnout během několika dní sami a potíže narůstají je třeba informovat lékaře s cílem upravit léčbu.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2024, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.