Střeva jsou součástí trávicího ústrojí. Jejích úkolem je zabezpečení trávení, vstřebávání potravy a dalších důležitých živin a odstraňování pevného odpadu z těla. Jsou tedy důležité pro detoxikaci organismu. Selhání střevních funkcí vede k životu ohrožujícímu stavu. Proto je důležité o ně dobře pečovat.
Součástí detoxu střev je důsledná úprava životního stylu. Na prvním místě je to konzumace zdravého jídla a dostatečný pitný režim doplněný o přiměřený pohyb, relaxaci a dostatek spánku.
Pomoci mohou také doplňky stravy s obsahem vlákniny, zelených potravin, kurkumy, artyčoku, aloe very, yuccy, řešetláku, senny, zeleného jílu a dalších.
Mezi tzv. zelené potraviny patří chlorella, spirulina a zelený ječmen. Chlorella má schopnost do sebe absorbovat toxiny, které jsou poté z těla vyloučeny. Chlorella obsahuje také velké množství vlákniny, vitaminů a minerálů. Podobné detoxikační účinky jako chlorella má i sladkovodní řasa spirulina. Ze sušených lístků mladého ječmene se vyrábí zelený ječmen, která má silný antioxidační účinek. Zelený ječmen má silné zásadité pH a pomáhá tak příznivě ovlivňovat acidobazickou rovnováhu v těle.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2024, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.