Detoxikace organismu je očista těla od všech škodlivin, které organismus buď sám vyprodukuje nebo přijme z vnějšího prostředí. V lidském těle probíhá jako spontánní proces a podílí se na ní řada orgánů, např. játra, ledviny, plíce, střeva a kůže.
Nejčastější příčinou nedostatečné detoxikace těla je špatná strava, málo pohybu, nadměrný stres, kouření a konzumace alkoholu či dlouhodobý pobyt v znečištěném prostředí. Nedostatečná detoxikace se projevuje únavou, trávicími obtížemi, bolestí hlavy či depresí.
Součástí detoxikace je důsledná úprava životního stylu. Na prvním místě je to konzumace zdravého jídla a dostatečný pitný režim doplněný o přiměřený pohyb, relaxaci a dostatek spánku.
Detoxikaci je možné provádět preventivně – obvykle jako detoxikaci celého těla, oblíbené jsou takzvané jarní a podzimní detoxy nebo detoxikace se zaměřením na konkrétní orgány, např. detoxikace jater nebo detoxikace ledvin.
Pomoci mohou také doplňky stravy s obsahem např. silymarinu, chlorelly, spiruliny, ječmene, vlákniny a bylinek jako je pampeliška, bříza a kopřiva.
15 000 položek skladem
Doprava zdarma od 1499 Kč
Bezlepková lékárna
Doprava od 59 Kč
Odesíláme do 48 hodin
2015 - 2024, ipc Group s.r.o. VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
Pro co nejlepší zážitek z prohlížení webu, aby fungovalo vyhledávání, přihlašování, abychom vás neobtěžovali nevhodnou reklamou a pro mnoho dalších věcí využívá tato stránka tzv. cookies, což jsou drobné textové informace dočasně ukládané do paměti vašeho prohlížeče. K jejich použití od vás potřebujeme souhlas. Za jeho udělení v plné šíři, či podrobné nastavení vám velmi děkujeme. Vaše rozhodnutí můžete samozřejmě kdykoliv změnit a přenastavit.
Nezbytné cookies jsou bezpodmínečně nutné k fungování stránek. Bez nich by nefungovaly základní funkcionality, jako např. přihlašování nebo nakupování v e-shopu. Tyto jsou vždy automaticky povolené.
Marketingové cookies pomáhají trackovat uživatele stránek za účelem nabízení cílených reklamních sdělení. Dávají smysl pro obě strany, neboť uživatel stránek obdrží reklamu na produkty, které ho skutečně zajímají, a které např. vyhledával v minulosti, a vydavatelé reklam naopak mohou tyto reklamy cíleně nabídnout.